YILDIZELİ-DER 1. BAYRAMLAŞMA PROGRAMI YOĞUN KATILIMLA GERÇEKLEŞTİ

Sivas Yıldızeli ve Köyleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği (YILDIZELİ-DER), kuruluşunun ardından ilk bayramlaşma programını yoğun katılımla gerçekleştirdi. Dernek merkezinde düzenlenen programa çok sayıda hemşehrimiz katıldı.
Programda konuşan Yönetim Kurulu Başkanı Fevzi Uçar, birlik ve beraberlik vurgusu yaparak şu ifadeleri kullandı:
“Bugün burada sadece bir bayramlaşma gerçekleştirmedik; aynı zamanda büyük Yıldızeli ailemizin güçlü bağlarını bir kez daha pekiştirdik. Dernek binamızı dolduran tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Hedefimiz olan yarım milyon hemşehrimizle bir araya gelme yolunda kararlılıkla ilerliyoruz.”
Samimi bir ortamda, çay eşliğinde gerçekleştirilen program, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

Facebook
WhatsApp
X

Kategoriler