Divan başkanlığını önceki dönem Yıldızeli Belediye başkanı Selim Baş’ın yaptığı genel kurul saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunması ile başladı. Dernek başkanı Fevzi Uçar açılış konuşmasında derneğin kuruluşundan bugüne kadar emeği geçen herkese teşekkür ederek Yıldızelili hemşehrilerimizi aynı çatı altında birleştirmiş olmanın mutluluğunu yaşadıklarını, derneğin amacının ülkemize, ilimize, Yıldızelimize ve köylerimize hizmet olduğunu ifade etti.

Uçar konuşmasının devamında “geniş tabanlı ve herkes tarafından kabul görmüş bir dernek anlayışı ile çıktığımız bu yolda kısa sürede önemli bir mesafe kat ettik. Sağladığımız bu birlik ve beraberlikle hazırladığımız çalışmaları ve projeleri hayata geçireceğiz. Derneğin yönetiminde bugün biz varız yarın başka bir hemşehrimiz olacak. Buradaki isimler sembolik, aslolan birlik ve beraberlik içerisinde memleketimize hizmet etmektir.” dedi.
1. Olağan genel kurulda dernek tüzüğünün değişen ve eklenen maddeleri ibra edildi. Ayrıca yönetim, denetim ve disiplin kurullarının seçimi gerçekleştirildi. Fevzi Uçar’ın oy birliği ile yeniden başkan seçilmesinin ardından toplantı yönetim kurulu ve üyelerin iyi dilek ve temennileri ile sona erdi.



