Yıldızeli-Der’in Yeni Hizmet Binasının Açılışı Gerçekleştirildi.

Yıldızeli ve Köyleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği’nin yeni hizmet binasının açılışı yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Açılışa Vali Dr. Yılmaz Şimşek, Belediye Başkanı Dr. Adem Uzun, Yıldızeli Kaymakamı İsmail Bildirici, Yıldızeli Belediye Başkanı Yaşar Göktaş ve çok sayıda protokol üyesi, sivil toplum kuruluşu ve siyasi parti temsilcisi katıldı. Vali Yılmaz Şimşek hemşeri derneklerinin önemini vurgularken Belediye Başkanı Adem Uzun Yıldızeli’nin Sivas’ta en fazla nüfusa sahip ilçesi olduğuna dikkat çekti. Yıldızeli Kaymakamı İsmail Bildirici derneğin kültürel bağları güçlendiren ve dayanışmayı artıran çalışmalara katkı sağlayacağını dile getirdi. Belediye Başkanı Yaşar Göktaş ve Dernek Başkanı Fevzi Uçar sivil toplum kuruluşlarının toplumsal dayanışmada önemli bir rol oynadığını ifade etti. Açılış konuşmalarının ardından derneğin yeni hizmet binası dualarla açıldı.

Facebook
WhatsApp
X

Kategoriler